Ви зараз переглядаєте Дайджест Дня учнівського самоврядування в Науковому ліцеї

Дайджест Дня учнівського самоврядування в Науковому ліцеї

Shares

Loading

Сьогодні в ліцеї було просто неймовірно: заняття цікаві та подекуди веселі, бо був день учнівського самоврядування.

Група 10-Г на уроках української мови (вчителька-учениця Горностай Анастасія) працювала над темою про іншомовну та власне українську лексику.  Анастасія активно вела заняття та для прикладів використовувала історії з власного життя. Заняття з інформатики (вчителі-учні Лєдньов Михайло, Петровський Владислав, Хоменко Дмитро та Лаетін Дмитро) теж були змістовними і цікавими. Куратор групи – учень Прокопчук Денис зауважив, що атмосфера у групі незвичайна, йому сподобалося бути куратором.

На хімії учні групи 11-Б вивчали номенклатуру та ізомери (вчительки-учні Кошарська Анастасія та Хомик Анна). На уроках історії (вчителі-учні Ущапівський Іван, Копаниця Дмитро) вивчали інформацію про НАТО, у кінці уроку був проведений тест, який викликав хвилю емоцій. Куратор групи – учень Кучер Максим прокоментував свою роль так: «…Досвід праці куратором для мене зовсім новий. Мені справді сподобався день учнівського самоврядування… Ті учні, які проводили заняття, підготували презентації та інформацію з теми. Вони пояснювали матеріал, допомагали вести конспект та краще запамʼятати матеріал».

Уроки технологій в 11-Г були цікавими. Запрошені лектори Діжа Олексій і Зубрицький Арсеній презентували приклади робіт штучного інтелекту. Кожен із учасників із задоволенням намагався вгадати власного одногрупника у згенерованій світлині. Куратор групи – учень Дєдух Ілля поділився гарними враженнями від роботи з групою, в якій було весело і цікаво.

Учні групи 11-А на українській літературі розказували напам’ять вірші (вчителі-учні Андронік Аліна та Кожушко Олексій). Умінська Юлія, учениця групи 11-Г, яка була куратором в групі, зазначила, що учні були старанними та активними.

А група 10-А на занятті з української літератури (вчительки-учениці Ярмоченко Марія і Михалюк Софія) обговорювали сюжет роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», який є культурною спадщиною українського народу. Куратору групи – учню 10-Б Гуменюку Олегу приємно відмітити, що в класі багато розумних та талановитих учнів, які знають, куди і з якою метою вступили.

Учні 10-В виконували цікаві завдання з інформатики з вчителем паном Миколою (вчитель-учень Слівко Микола), а на уроці англійської мови озвучували кращі риси один одного й ким надихаються їхні сусіди по парті (вчительки-учениці Мазуркевич Катерина та Павлюк Софія), змістовними були також заняття з української мови (вчителі-учні Рослякова Ніна, Шахрай Артем). Куратором групи була учениця Харина Олександра (група 11-Г), яка відмітила активність учнів на заняттях із арт-техніки «Життя в Науковому ліцеї», які провів практичний психолог Рибачок Роман (учень групи 11-Г).

У групі 10-Б на математиці вчителі-учні Боровий Артур та Громова Марина провели конкурс «Математичний занзібар». У класі відчувався дух справжньої команди. Перемогу здобула команда «Чіда». Куратор групи – учениця Нітрян Анна (група 11-В) зауважила, що математику учні люблять більше, ніж фізкультуру, хоча пізніше вони знайшли в собі сили і старанно виконували всі фізичні вправи на наступному занятті (вчитель-учень Воробйов Артур).

Учні групи 11-В на заняттях з історії вивчали тему «Початок холодної війни» (вчителі-учні Аліна Андронік та Кожушко Олексій). Куратора групи – Булуя Олега (група 11-В) вразив урок з хімії, на якому він із одногрупниками вивчали тему «Теорія будови органічних сполук» (вчительки-учениці Хомик Анна, Кошарська Анастасія, Горностай Анастасія): «На занятті відчувався емоційний контакт з вчителями, мотивація вчити хімію зростала в геометричній прогресії. Надихнувшись роботою вчителів, Василевський Давид прийняв складне рішення – продовжувати свій шлях у вивченні цього предмету на спеціальності «Біомедична інженерія». Урок з англійської мови на тему “Future leaders” провели ліцеїстки групи Алексеєва Юлія та Дзиба Альбіна.

Учениця групи 10-Г Дзюблик Валерія, яка виконувала обов’язки заступника директора, у своєму звіті зазначила, що крім цікавих занять та відповідального ставлення до своїх обов’язків з боку вчителів-учнів, день учнівського самоврядування дав позитив та приємні враження кожному ліцеїсту.

Обов’язки директора Наукового ліцею виконувала учениця групи 11-Г Гаврилюк Каміла, яка справилася з ними чудово, адже минулого року Каміла вже виконувала ці обов’язки за результатами жеребкування. Вона точно знала, як керувати освітнім процесом, відвідувала заняття та співпрацювала із заступником і практичним психологом.

Практичний психолог Роман Рибачок (група 11-Г), виконуючи свої обов’язки, проводив впродовж дня різноманітні практики: асоціації, медитації, маски-релаксації, арт-техніку «Життя в Науковому ліцеї»  та інше, що допомагало ліцеїстам відпочити від навчання та отримати задоволення.

На думку адміністрації учнівського самоврядування в цей день усі ліцеїсти не тільки отримали корисний досвід, а й гарні емоції.

Дайджест складено на основі звітів учасників дня учнівського самоврядування в Науковому ліцеї.

Залишити відповідь