Ви зараз переглядаєте Топоніми рідного міста: цікавимось, досліджуємо, пізнаємо

Топоніми рідного міста: цікавимось, досліджуємо, пізнаємо

Shares

Loading

У рамках Тижня науки за техніко-технологічним профілем у Науковому ліцеї Житомирської політехніки пройшов День географії. Ліцеїсти проявили велику цікавість до участі у позаурочному інтегрованому проєкті на тему: «Топоніми рідного міста: цікавимось, досліджуємо, пізнаємо».
Упродовж тижня ліцеїсти груп 10 класів під наставництвом своїх одногрупників Філімончука Євгена (10-А), Кучера Максима (10-Б), Козлової Діни (10-В) та Вербило Тетяни (10-Г) визначали, розробляли, досліджували та оформляли результати своїх індивідуальних проєктів. Всього до виконання проєкту було залучено 33 учні. Індивідуальні роботи «Вулиці з іменами вчених-природознавців, дослідників науки»: А. Тутковського, М. Міклухо-Маклая, М. Кудрицького, О. Клосовського, Професора Арциховського, Професора Алмалицького, Професора Антоновича, Фещенка-Чопівського досліджували та виконували ліцеїсти груп 10-А і 10-Б класів. Кінцевим результатом стали підготовлені презентації, якими вони з радістю ділились на заняттях. В інших проєктах брали участь групи суспільно-гуманітарного профілю, зокрема, 10-В класу на тему: «Вулиці з назвою «Народні», «Неформальні»: Китайська стіна, Кавказ, Колізей, Монголія, Байканур, Бермудський трикутник, Зелений гай, Козубський сад, Замчище, Графські сходи, Валки, Гарячка, Дмитрієве болото. Учні 10-Г вибрали теми індивідуальних проєктів «Історичні місцевості окраїн Житомира»: Соколова гора, Охрімова гора, Корбутівка, Каракулі, Закраниччя та склали вікторину «Цікаве про вулиці нашого міста: які це та де вони?». Продуктами таких досліджень стала ілюстративна інформація, фотоколажі, постери.
Міні-наукові пошуки були надцікавими, а результат – доволі успішним. Чимало позитивних якостей розкривали виконавці в процесі роботи над проєктами. Їх переповнювали гарні емоції, вони виявляли серйозність до виконання дорученого, самостійність та власну креативність, приємно дивували наставників-педагогів, які охоче знайомились і раділи з результатів їхньої творчості.

Залишити відповідь