Ренькас Броніслава Мирославівна

Ренькас Броніслава Мирославівна

Вчитель, Методист

Методист, учитель зарубіжної літератури у Відокремленому підрозділі «Науковий ліцей» Державного університету «Житомирська політехніка»

Методист, учитель зарубіжної літератури у Відокремленому підрозділі «Науковий ліцей» Державного університету «Житомирська політехніка»

Інформація про освіту: вища;

Житомирський державний педагогічний інститут  імені Івана Франка, 1983 р., спеціальність «Російська мова й література».

Посада, кваліфікація, педагогічне звання, почесне звання, науковий ступінь, вчене звання: методист, учитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист», кандидат педагогічних наук.

Індивідуальна науково-методична тема: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури».

Підвищення кваліфікації:

  • курси підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (тьюторів) з питань організації дистанційного навчання в закладі післядипломної педагогічної освіти (108 год.): свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 05407870 / 0053 – 21 від 12.02.2021 р.,
  • курси підвищення кваліфікації викладачів та методистів кафедр, центрів (лабораторій) і структурних підрозділів закладів ППО – регіональні тренери/експерти з питань інституційного аудиту та забезпечення якості освіти» (150 годин): свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447 / 0220-20 від 21 лютого 2020р.

Педагогічне кредо: «Навчатися з тими, хто прагне навчатись».

Педагогічна діяльність:

  • Ліцей ІПСТ (2003/2008 р.р.), директор, учитель зарубіжної літератури;
  • Житомирський державний університет ім. І. Франка (2011/2018 рр.), директор бібліотеки, старший викладач кафедри управління навчальними закладами;
  • Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (2018/2024 р.р), заступник директора з науково-методичної роботи, доцент кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін.

Професійна діяльність:

  • практика використання ефективних методів, прийомів навчання і форм організації освітньої діяльності;
  • досвід управління закладами освіти: організація освітнього процесу, участь у реалізації проєктів, навички організації науково-практичних конференцій.