Лознюк Анжела Леонідівна

Лознюк Анжела Леонідівна

Вчитель

Учитель української мови й літератури у Відокремленому підрозділі “Науковий ліцей” Державного університету “Житомирська політехніка”

Shares

Учитель української мови й літератури у Відокремленому підрозділі “Науковий ліцей” Державного університету “Житомирська політехніка”

Інформація про освіту: вища, Житомирський педагогічний інститут  імені Івана Франка 1993р.,спеціальність «Українська мова й література».

Посада, кваліфікація, педагогічне звання, почесне звання, науковий ступінь, вчене звання: учитель української мови й літератури. Спеціаліст вищої категорії,  педагогічне звання «учитель-методист».

Індивідуальна науково-методична тема: «ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ  КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ  НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ ».

Підвищення кваліфікації:

курси підвищення кваліфікації вчителів української мови й літератури ( 30 год.) за дистанційною навчальною програмою при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»  Житомирської обласної ради:

свідоцтво №02139713/10749-20 від 30.10.2020р.,

свідоцтво №6332-21 від 25.06.2021 р.,

свідоцтво  № 02139713/ 1929-22 від 25.02 2022р.,

свідоцтво № 02139713/5044-23 від 19.05.2023 р.

свідоцтво АА 02125208/3381-2021 від 12.12.2021р., видане ЖДУ ім. І.Франка (загальна кількість – 90 годин);

свідоцтво: № 004143 від 18.02.2022, видане Національним центром «Мала академія наук України» ( загальна кількість – 10 годин).

Педагогічне кредо: « Учитель- не той, хто вчить, а той, у кого вчаться».

Педагогічна діяльність:

  • Пулинський ліцей Пулинської селищної ради Житомирської області (1993/1995р.р.), учитель української мови й літератури;
  • ліцей № 6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка (1995/1999р.р.), учитель української мови й літератури;
  • Житомирський обласний ліцей (1999/2023р.р), учитель української мови й літератури.

Професійна діяльність:

  •  упровадження елементів інноваційних та інтерактивних освітніх технологій, активізація мовної діяльності ліцеїстів, розвиток зв’язного мовлення, орфографії та синтаксису, використання виховного потенціалу літературних творів для виховання патріотизму та високих моральних якостей учнів;
  • практика використання інноваційних форм організації уроку, активне застосовання проектних технологій та ІКТ, підвищення рівня мовленнєвих компетенцій учнів;
  • досвід багатопланової позакласної роботи: організація і проведення виховних заходів, активна участь у реалізації проектів, навички підготовки учасників предметних олімпіад та наукових конференцій.