Глібко Ірина Анатоліївна
Вчитель англійської мови, методист в Відокремленому підрозділі “Науковий ліцей” Державного університету “Житомирська політехніка”
Інформація про освіту: Житомирський Державний педагогічний інститут ім. І. Франка (диплом з відзнакою), 1980 -1985рр., «Англійська і німецька мова».
Посада, кваліфікація, педагогічне звання, почесне звання, науковий ступінь, вчене звання: вчитель англійської мови, методист. Спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «вчитель-методист».
Індивідуальна науково-методична тема: «Ефективні методи навчання та шляхи формування дослідницької компетентності учнів Наукового ліцею в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу».
Педагогічне кредо: Навчаючи, навчаюся.
Педагогічна діяльність:
- 1991- 2001 – вчитель англійської та німецької мов Житомирського обласного педагогічного ліцею;
- 2001- 2022 – вчитель іноземних мов, заступник директора з виховної роботи Житомирського міського ліцею №1 (при ЖІТІ, ЖДТУ).
Професійний розвиток:
- тричі лауреат українсько-американських премій за досягнення в навчанні англійської мови та американського країнознавства, регіональний фіналіст програми Тeaching English and American Country Study у 2001, 2002 та 2003 роках; випускниця програми Рartners in Education ( Партнери в освіті) 2003, стажування в університеті та старшій школі штату Каліфорнія в жовтні-листопаді 2003 р.;
- «Process Drama in Teaching and Learning» («Педагогічна драма у викладанні та навчанні») –майстерня професійного розвитку університету Хельсінки, Фінляндія при ЖДУ ім. І.Франка (березень 2016);
- Літня школа професійного розвитку «Інтегровані змістові лінії та шляхи їх втілення в процес навчання та викладання англійської мови», м. Житомир – тренер (червень 2017).
Нагороди, досягнення, відзнаки: Почесна грамота МОН України 2008 рік, грамота МОН України 2002 рік, дипломи та грамоти Житомирського обласного управління освіти і науки, департаменту освіти Житомирської міської ради (2013-2021 роки).
Друковані праці:
- Розробка уроку-тренінгу «Особистісно-орієнтоване навчання та громадянська освіта», науково-методичний збірник «Антологія адаптованого досвіду ( електронна версія)», 2005.
- Збірник матеріалів для творчого вчителя. Науково-інформаційний часопис методичного кабінету управління освіти Житомирської міської ради «Методика, аналіз, новини» № 1/ 2006 (у співавторстві з В. Крутоусом ).
- Аукціон ідей: «Методика-проект: Лондон», Розвиток критичного мислення: «Відчайдушне рішення», журнал «Школа» №12/2006.
- “Democracy in the classroom. How to make it happen?” Науково-методичний журнал Житомирського державного університету ім. І. Франка “Teach and Learn” № 5/ 2006.
- «Інтегровані змістові лінії та шляхи їх втілення в процес навчання та викладання англійської мови». І. Самойлюкевич, Л. Забелло, І. Глібко та інші. Житомир – 2018.