Ви зараз переглядаєте Дайджест учнівського самоврядування у Науковому ліцеї Житомирської політехніки

Дайджест учнівського самоврядування у Науковому ліцеї Житомирської політехніки

Loading

3 жовтня у Науковому ліцеї Житомирської політехніки відбувся День учнівського самоврядування. У цей день уроки проводили самі учні, перетворивши навчальний процес на захопливу подію. У ліцеї панувала атмосфера творчості та гарного настрою, а кожен ліцеїст мав змогу взяти участь в інтерактивних вправах і цікавих заняттях, підготовлених їхніми товаришами.

Група 10-А (куратор – Чижевський Володимир) мала надзвичайно продуктивний день. Першою парою була англійська мова (вчителі – Усачова Олександра і Шилкіна Софія). Учні проходили цікавий тест Kahoot та грали в інтерактивні ігри з картками – враження були неперевершеними. Третя пара для учнів була досить активною, адже це була хімія з учителями Семенюком Данілом та Кушнірук Анастасією. Остання пара «Захисту України» була цікаво проведена Давидюк Ольгою та Шевчук Камілою.

10-Б група розпочала навчальний день із хімії. На першій парі ліцеїстів чекали Легенчук Роман та Кувшин Софія, а також самостійна робота. Учні сумлінно виконували завдання, дотримуючись правил академічної доброчесності та проявляючи відповідальність. Друга пара була присвячена громадянській освіті. Лекцію для групи провели вчителі – Довгалюк Валерія, Денисевич Матвій та інші. Ліцеїсти уважно слухали матеріал, активно брали участь у занятті й проявили дисциплінованість. Куратор, Григоришина Анна підтримувала робочу атмосферу та слідкувала за організованістю учнів. День у 10-Б пройшов спокійно, результативно й з користю для всіх.

Перша пара в групі 10-В була доволі насичена. Надія Столярчук і Консевич Софія допомогли ліцеїстам зрозуміти, що ж таке соціалізація та навіщо вона потрібна. Питання соціальної особистості було розглянуте вчителями Лещенко Валерією і Кендою Мартою. Вони пояснили всі її етапи та особливості соціалізації. Також учні були ознайомлені з молодіжними субкультурами. Другою парою була фізкультура, де провели цікаву руханку з такими піснями, як «Смарагдове небо», «Чіпі-чіпі-чапа-чапа». Третьою парою була історія України, де Татуревич Олександра та Головня Аліна провели практичну роботу. А на хімії Софія Гарбарова та Анастасія Вольська розповіли про ізомери та не тільки. Викликати зацікавленість у учнів вдалося особливою пік-мі паличкою.

10-Г група розпочала навчальний день організовано та відповідально. Перша пара – фізика (вчителі: Корзун Даніїл та Щербань Аліна) пройшла цікаво й пізнавально. Викладачі добре пояснювали матеріал, а ліцеїсти уважно слухали та брали активну участь в обговоренні. На другій парі, хімії, Лозовий Артем чітко й доступно пояснив навчальний матеріал. Учні активно працювали, виконували завдання та закріплювали знання. Остання пара – англійська мова (Кушнірук Анастасія, Семенюк Даніл, а також Краснобока Юлія та Майківець Марія) – пройшла жваво й продуктивно. Усі ліцеїсти поповнили словниковий запас та продемонстрували гарні знання. Впродовж усього дня учні виявляли дисциплінованість та повагу до своїх вчителів та вчителів ліцею, які супроводжували всі заняття. Після кожної пари вони стежили за чистотою в кабінеті, перевіряли парти, щоб не залишити сміття. Куратор, Сич Олександр, уважно слідкував за порядком, підтримував робочу атмосферу та допомагав ліцеїстам. День у групи 10-Г пройшов організовано, змістовно та результативно!

Група 10-Д розпочала день учнівського самоврядування з пари фізики та астрономії, яку провели Кушнірук Анастасія та Семенюк Даніл. Пара пройшла на високому рівні. Учні дізналися багато нового та корисного, були зацікавлені й активно працювали під час заняття. Їхній куратор, Дець Владислав, був вражений рівнем активності учнів. Третю пару, українську літературу, провели Портницька Катерина та Петровська Ірина. Викладачі зуміли подати матеріал цікаво й доступно, а ліцеїсти із задоволенням обговорювали теми та показали високий рівень знань.

Перша пара історії у групі 11-А відбулася в незвичайній формі. Вчителі історії (Ганжа Єлизавета та Лещенко Єлизавета) підготували цікаву презентацію про історію нашого світу. Знання були закріплені у вигляді захопливого тесту, також була проведена руханка. Інформатику провели Дубовенко Анна, Друзь Владислав, Остапенко Артем та Герасимчук Денис. Спецкурс «Українська мова» був проведений ученицями Чалишевою Веронікою, Кувшин Софією та Троцюк Ірмою. Учням дуже сподобалися цікаві методи викладання наших ліцеїстів. Також варто відмітити їхнього куратора, Данюка Нікіту, який дуже сподобався учням 11-А групи!

День учнівського самоврядування в групі 11-Б видався плідним і насиченим. Ліцеїсти з відповідальністю поставилися до занять і з перших хвилин показали готовність працювати. Перша пара – математика, проведена Бурдейною Анною, пройшла цікаво та продуктивно. Учні уважно слухали пояснення, активно виконували завдання й демонстрували гарні знання. Друга пара – зарубіжна література (вчителі: Головня Анастасія та Татуревич Олександра). Викладачі зацікавили одногрупників доступним та творчим поданням матеріалу. Учні жваво долучалися до обговорення, висловлювали власні думки та відповідали на питання. Куратор, Фамілярська Ірина, підтримувала сприятливу атмосферу та слідкувала за організованістю класу. Навчальний день подарував ліцеїстам нові знання та гарний настрій, адже кожна пара була корисною й цікавою.

Мухін Андрій слідкував за роботою групи 11В. На парах усі уважно слухали вчителів і активно працювали. На уроці математики Остапенко Артем, Друзь Владислав та Герасимчук Денис вивчали з ліцеїстами показникові нерівності. Українська література була проведена Давидюк Ольгою та Федорук Каріною. Для закріплення матеріалу було запропоновано «колесо фортуни», а за правильні відповіді учням давали смачні призи. Англійська мова (вчителі: Баранець Еліна, Пешко Анна, Тарасевич Вероніка)  дуже сподобалася учням, особливо картинки! Потім вони пройшли цікавий Kahoot-тест. Загалом їхній день пройшов чудово.

11-Г група розпочала навчальний день з надзвичайно цікавих пар англійської мови, проведених Кузнєцовою Аріною, Рябцун Катериною, Косяк Вікторією та Колтаковою Владою. Куратор, Сокольчук Богдан, перевірив присутність учнів і підтримував робочий порядок на парах. Ліцеїсти обговорювали запропоновану тему, збагатили свій словниковий запас і були активними впродовж заняття. Наступна пара, математика пройшла під керівництвом Кувшин Софії та Легенчука Романа. Вона пройшла неперевершено! Учні дізналися багато нового, бо вони ж люблять математику! Не менш цікаво пройшла пара всесвітньої історії, на якій учням розповідали про індустріальне та постіндустріальне суспільства. Викладачі Білошицький Максим та Сокольчук Богдан влучно та цікаво подали матеріал, учні були задоволені. Ще більш детально про цю тему розповіли Рудзік Аріна та Тихоступ Дар’я.

11-Д група – взірець для ліцеїстів, які прагнуть отримувати знання з повагою до вчителів і всієї спільноти Наукового ліцею. На першій парі української мови учні обох підгруп безпосередньо займалися вивченням орфографічних правил і розбирали завдання НМТ. Куратор, Агєєв Влад підтримував робочий порядок на парі. Обов’язки вчителя виконувала Давидюк Ольга, яка провела заняття плідно й результативно. Загалом учні поводилися ввічливо, дотримувались правил поведінки. Це дивовижний, фантастичний, неймовірний, надзвичайний, прекрасний і чудовий клас. Багато учнів із цієї групи заміняли штатних учителів, прекрасно впоравшись зі своїм завданням!

Учні-куратори контролювали присутність учнів та підтримували порядок на парах і на перервах. Кожен наставник мав змогу познайомитися зі своїми учнями ближче та дізнатися щось нове про них. Куратори усіх груп від наставництва у своїх групах отримали лише позитивні емоції та незвичний для них досвід. Також було представлено особливе відеопривітання для наших вчителів зі святом. Під час хвилини мовчання ліцеїсти вшанували пам’ять наших захисників і захисниць.

Вчитель-методист Левченко Софія відвідувала пари відповідно до графіку з коротким виступом про заборону паління в громадських місцях, а Бовсуновський Ярослав і Олексюк Андрій допомагали їй презентацією. Вони підкреслили важливість дотримання правил безпеки та поваги до оточення.

Протягом усього дня практичний психолог Логвин Ілля проводив цікаву лекцію на тему «Ментальне здоров’я та емоції» для усіх ліцеїстів. Також він провів опитування з приводу подальшого вступу для навчання та профорієнтації. Це допомогло краще зрозуміти інтереси й потреби учнів, щоб надалі спрямувати їх у правильному напрямку.

Педагог-організатор Станкевич Віктор «намотав» 7 кілометрів і назнімав понад 500 фотографій впродовж дня учнівського самоврядування. Він активно долучався до шкільного життя, фіксуючи найкращі моменти дня.

День заступника директора Зіньковського Андрія розпочався з ознайомлення з поставленими завданнями. Він успішно пригощав усіх охочих смаколиками, ознайомив викладачів з необхідними правками в планах, уточнював інформацію щодо проєктних груп, здавав списки книжок.

Мій день – день директора, був надзвичайно продуктивним. На початку дня я роздав своїй команді списки учнів та особисто перевірив причини відсутності ліцеїстів, щоб вчасно поінформувати їх батьків. Впродовж дня я постійно спілкувався з кураторами, практичним психологом, педагогом організатором. На мою думку та на думку всієї адміністрації учнівського самоврядування такі заходи – це чудова можливість отримати цікавий досвід і ще більше згуртувати ліцейну родину.

З повагою директор Наукового ліцею 3 жовтня – Білошицький Максим.