Ви зараз переглядаєте БіоЕкоКвест у Науковому ліцеї Житомирської політехніки

БіоЕкоКвест у Науковому ліцеї Житомирської політехніки

Shares

Loading

У рамках проведення тижня науки природничо-математичного профілю у Науковому ліцеї Житомирської політехніки відбувся захоплюючий БіоЕкоКвест, який зібрав талановитих та допитливих учнів для вирішення цікавих біологічних та екологічних завдань. У змаганні взяли участь три команди, які продемонстрували свої знання, креативність та вміння працювати в команді.

Команда “Гриб Веселка” виступила у складі Базяка Максима, Кенди Марти, Лещенко Валерії, Слободенюка Артема та Дзюбенка Віталія. Учасники показали відмінні знання та злагоджену командну роботу протягом усього квесту.

“Зайчики” об’єднали Острогляд Марію, Рєвнівцева Єгора, Бакальчука Вадима, Щербаня Арсенія, Нужду Глєба та Федоришина Захара. Команда продемонструвала творчий підхід до вирішення завдань та наполегливість у досягненні результатів.

Команда “Смурфики” у складі Куликівського Максима, Корзуна Дмитра, Хіміча Олега, Троцюк Ірми, Чалишивої Вероніки та Домарецької Валерії показала надзвичайні результати, вразивши суддів своїми глибокими знаннями та нестандартним мисленням.

Учасники змагались у різноманітних завданнях, серед яких було створення портрету “Біолога майбутнього” за допомогою штучного інтелекту, вирішення складної ситуаційної задачі про загадкове захворювання у гірському поселенні “Блакитна долина”, а також розв’язання екологічної задачі про хохулю звичайну та розрахунок площі для створення заказника.

За результатами всіх випробувань перше місце здобула команда “Смурфики”, друге місце посіла команда “Гриб Веселка”, а третє місце вибороли “Зайчики”. Усі учасники продемонстрували високий рівень знань, креативне мислення та вміння працювати в команді.

БіоЕкоКвест став не лише змаганням, а й важливою освітньою подією, яка допомогла учням поглибити свої знання з біології та екології, розвинути навички критичного мислення та командної роботи, а також краще усвідомити важливість збереження природи та сталого розвитку.