Боровська-Карандюк Ірина Анатоліївна

Боровська-Карандюк Ірина Анатоліївна

Вчитель

Вчитель української мови й літератури та зарубіжної літератури в Відокремленому підрозділі “Науковий ліцей” Державного університету “Житомирська політехніка”

Shares

Інформація про освіту:

  1. Житомирський державний університет ім. Івана Франка 2005р., за напрямом підготовки «Педагогічна освіта», кваліфікація бакалавра педагогічної освіти, вчителя української мови та літератури.
  2. Житомирський державний університет ім. Івана Франка 2006р., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література. Соціальна педагогіка», кваліфікація вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, соціального педагога для середніх освітніх закладів.
  3. Житомирський державний університет ім. Івана Франка 2007р., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача української мови та літератури.

 

Посада, кваліфікація, педагогічне звання, почесне звання, науковий ступінь, вчене звання:  учитель української мови й літератури та зарубіжної літератури.

 

Підвищення кваліфікації: 

  • курси підвищення кваліфікації учителів української мови та літератури, (30 год.) свідоцтво № 02139713/11687-20 від 20 листопада 2020р., видане комунальним закладом «Житомирський обласний інститут післядипломної освіти» Житомирської обласної ради.
  • курси підвищення кваліфікації при комунальному закладі «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, з 26 по 29 жовтня 2021р.

 

Індивідуальна науково-методична тема:

«Емоційний інтелект мовної особистості ліцеїста: шляхи формування».

 

Педагогічна, у тому числі науково-педагогічна діяльність:

  • 2007р. – учитель зарубіжної літератури Народицької ЗОШ І-ІІІ ст.
  • 2008р. – соціальний педагог ЗОШ №8 м. Житомира.
  • 2008-2022рр. – учитель української мови й літератури Житомирського обласного ліцею Житомирської обласної ради

 

Професійна діяльність:

  • упровадження елементів інноваційних та інтерактивних освітніх технологій, активізація мовної діяльності ліцеїстів, розвиток зв’язного мовлення, орфографії та синтаксису, використання виховного потенціалу літературних творів для виховання патріотизму та високих моральних якостей учнів
  • практика використання інноваційних форм організації уроку, активне застосовання проектних технологій та ІКТ, підвищення рівня мовленнєвих компетенцій учнів
  • досвід багатопланової позакласної роботи: випуски тематичних газет, організація і проведення виховних заходів, активна участь у реалізації проектів, навички підготовки учасників предметних олімпіад та наукових конференцій.

 

Проводжу змістовну роботу з потенційно обдарованими учнями.

Мої учні – активні учасники олімпіад, турнірів та конкурсів.

 

ОЛІМПІАДИ

Призери ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови й літератури: 2011 рік – диплом ІІІ ступеня; 2017 рік – диплом ІІІ ступеня; 2019 рік – диплом ІІ ступеня; 2020 рік – два дипломи І ст.; 2022 рік – два дипломи ІІ ст ( 7 переможців); 2021 рік – VIII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок (зима)» – один диплом Іст., два дипломи ІІ ст., два дипломи ІІІ ст. (5 переможців); 2021 рік – Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта Весна-2021» – шість дипломів І ст., один диплом ІІ ст., три дипломи ІІІ ст. (10 переможців);

 

КОНКУРСИ ТА МАРАФОНИ

2014 рік – Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка (обласний етап) – 3 місце (1 переможець);

2021 рік – Всеукраїнський конкурс «#ТГШ207: Таємниця генія Шевченка» – два дипломи І ст, один диплом ІІ ст. (3 переможця);

Призери Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика:

2019 рік – 3 місце (1 переможець); Призери Марафону з української мови ім. П. Яцика (26 лютого до 21 березня 2021 року) – 6 учасників успішно пройшли усі чотири етапи мовного конкурсу та отримали сертифікати з відзнакою (6 переможців).

Всеукраїнський конкурс есе імені Сергія Кемського до Дня Гідності та Свободи. 2020-2021н.р. – 1 ліцеїст потрапив у список переможців; 2021-2022 н.р. – 1 ліцеїст (учитель Боровська-Карандюк І.А.) потрапив до списку переможців.

2021 р., 2022р. – участь у Міжнародній науково-практичній студентсько-учнівській конференції «Мовні виміри світу» в дистанційному режимі.

 

КОНКУРС-ЗАХИСТ МАН

Призери ІІ етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (5 переможців): 2019 рік – диплом ІІ ступеня; того ж року учениця представляла Житомирську область на Всеукраїнському конкурсі-захисті МАН ІІІ етапу в секції «Українська мова»; 2020 р. – диплом ІІ ступеня в секції «мовознавство»; 2021 р. – у ІІ етапі конкурсу-захисту робіт МАН узяли участь 2 учасника, кожен з яких отримав призове місце, зокрема І місце, відділення «Мовознавство», секція «Українська мова»; І місце, відділення «Філософія та суспільствознавство», секція «Журналістика»; (наукові керівники – Боровська-Карандюк І.А., Гримашевич Г.І.); того ж року ліцеїсти представляли Житомирську область на Всеукраїнському конкурсі-захисті МАН ІІІ етапу у відповідних секціях. 2022 р. – ІІІ місце, відділення «Мовознавство», секція «Українська мова».

 

ТУРНІРИ Обласний турнір журналістики: команда ліцеїстів зайняла перше місце (2018 р., 5 ліцеїстів) та 2 місце (2019 р., 5 ліцеїстів) – у турнірі юних журналістів . Команда «Fourth Estate» (четверо ліцеїстів) Житомирського обласного ліцею Житомирської обласної ради представляла Житомирську область на Всеукраїнському турнірі юних журналістів у 2018 році в Сумах. За результатами змагань ХІV Всеукраїнського турніру юних журналістів команда здобула диплом IIІ ступеня, диплом за перемогу в номінації «Вдалий дебют».

 

Наукова діяльність:

АВТОР МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ: «Проблемних підхід до вивчення синтаксису», «Лінгвістичний аналіз художнього тексту», «Формування медіа- та інформаційної грамотності, соціальної компетентності ліцеїстів у процесі навчання української мови і літератури та в позаурочній діяльності», «Емоційний інтелект мовної особистості ліцеїста: шляхи формування», «Дайджест випусків ліцейної газети», який містить добірку статей із випусків ліцейної газети Terra Liceum, (редактор І.А. Боровська-Карандюк).

СПІВАВТОР ЗБІРНИКІВ: «Розвиток творчого потенціалу учасників освітнього процесу як запорука якісних змін освітнього середовища закладу», «Створення системи розвитку, саморозвитку та самореалізації творчої обдарованої особистості педагога та ліцеїста в умовах інноваційного закладу освіти: збірник наукових статей».

УКЛАДАЧ ТА КОРЕКТОР ВИДАНЬ: «Літопис творчого зростання. 30 кроків до успіху». Збірки науково-методичних доробок, яка містить напрацювання з досвіду роботи методичної комісії філологів. В інформаційно-методичному виданні представлені матеріали, які характеризують узагальнений досвід роботи методичної комісії вчителів української мови й літератури, зарубіжної літератури та учителів іноземної мови в напрямку використання нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та цифрових освітніх ресурсів (ЦОР) в освітньому просторі ліцею та їх вплив на формування інформаційно-цифрової компетентності ліцеїстів і педагогів.

УЧАСНИК ОБЛАСНИХ, МІЖНАРОДНИХ ТА НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТЯНСЬКИХ ВИСТАВОК: «Інноватика в освіті України» (2020-2021 рр.), «Сучасна освіта Житомирщини». У 2019 році на освітянській виставці «Сучасна освіта Житомирщини» диплом ІІ ступеня за науково-методичний посібник «Формування медіа- та інформаційної грамотності, соціальної компетентності ліцеїстів у процесі навчання української мови і літератури та в позаурочній діяльності».

Участь у конференціях:

ДОПОВІДАЧ КРУГЛОГО СТОЛУ «Сучасні підходи до забезпечення якості освіти: освітня парадигма авторської школи «Школа становлення відповідального громадянина»» ( Сертифікат доповідача, 2021 р.).

З 2017 року входжу до складу журі ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури.

22 лютого 2022 року у рамках проєкту «PRO ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ У ЖДУ ІМЕНІ ФРАНКА» провела зустріч зі студентами на тему «Емоційний інтелект мовної особистості учня: шляхи формування».

Входила до складу атестаційної комісії Житомирського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради.

Була членом науково-методичної ради Житомирського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради щодо білінгвального навчання.

 

Нагороди, досягнення, відзнаки:  (грамоти, подяки тощо)

Почесними дипломами Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України за вагомий особистий внесок з упровадження інновацій в освітню практику (2018- 2020 рр.);

Подякою управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації за сумлінну працю, успіхи, досягнуті в підготовці учнів до ЗНО-2019, плідну педагогічну діяльність (2019 р.);

Подяками управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації за значні успіхи в стимулюванні творчого самовдосконалення учнівської молоді, підготовку переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів (2015-2020 роки);

Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України Національної академії наук України Національного центру «Мала академія наук України» за плідну і бездоганну працю, професійну майстерність, високу результативність і ефективність у науково-педагогічній діяльності та з метою піднесення престижу педагогічних працівників, які зробили вагомий внесок у розвиток Житомирського територіального відділення МАН України (2020 р.).

Подякою Міністерства освіти і науки України за сумлінну та бездоганну працю, плідну педагогічну діяльність, високі досягнення у навчанні та вихованні учнівської молоді (2021 р.).