Ви зараз переглядаєте Перемога ліцеїста Житомирської політехніки з власною картковою грою Reborn

Перемога ліцеїста Житомирської політехніки з власною картковою грою Reborn

Shares

Loading

Шаран Іван, учень групи 11-А Наукового ліцею Житомирської політехніки,  вихованець гуртка “Програмування та дизайн” Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді здобув перше місце на міському конкурсі комп’ютерних програм, представивши власну карткову гру Гео-карти: Reborn.

Ця гра розрахована для цікавого проведення вільного часу, занурить вас у неймовірні пригоди з багатьма перешкодами.

Сьогодні майже кожна людина знає термін “комп’ютерна гра”. Такі ігри мають окрему ланку в індустрії економіки, адже прибуток, що отримує видавець гри може перевищувати бюджет її створення в десятки разів. А бюджети сучасних ААА або високобюджетних ігор складає дев’ятизначну суму і поступово починає обходити кінематограф. Комп’ютерні ігри розраховані на велику кількість ігрових годин, окрім рухомої картинки, вони надають користувачам можливість взаємодії з ними та гри в будь-який вільний час.

Ігрова програма написана мовою Python.

Для запуску програми достатньо скачати архів і запустити в ньому .exe файл.

Мінімальні вимоги для використання:

ОЗУ – 128 мб

До 30 мб вільного місця в диску.

Процесор з тактовою частотою не менше  1,6 Ггц.

Ресурси для перегляду

Переглянути детальніше інформацію про роботу можна за посиланням Шаран Іван  

Відео 2022-11-24 18-51-44.mkv   

Автор: Шаран Іван, Науковий ліцей “Житомирська політехніка”, гурток Програмування та дизайн Житомирський міський центр науково-технічної творчості учнівської молоді.
Педагогічний керівник Шатківський Віталій Миколайович

Прізвище та ім’я учасникаЗаклад освітиКласТворчий задум 20 балівВикористання можливостей вибраної мови програмування 15 балівДизайн програми 15 балівОформлення документації 10 балівЗахист програми 40 балівВсього балів 100 балівСтупінь дипломаПрізвище та імя педагогічного керівника
Шаран ІванЖМЦНТТУМ, Науковий ліцей Житомирської політехніки 111912993786ІШатківський Віталій
Протокол змагань
Після роботи можна пограти в гру, написану учнем…
Стартовий екран, головне меню – кнопки переходу до магазину чи до поля бою, кнопка завершення програми
Меню гри бою – вибір дій учасника через нижню панель, карти з діями, сцена, та показники на верхній панелі (по порядку зліва на право: кількість поінтів життя, кількість поінтів захисту, кількість коінів/призматоїдів, кількість енергії для використання карт, кількість життя ворога)
Магазин – реалізація ігрової економіки, покупка поінтів характеристик та їх конвертація у самі характеристики, покупка артефактів

Залишити відповідь